FÁJDALOMMENTES FOGELTÁVOLÍTÁS

Fő küldetésünknek tekintjük, hogy minden fogat megmentsünk, de léteznek olyan helyzetek, amikor az egyedüli megoldás sajnos a foghúzás marad. A beavatkozást valóban csak a legvégső esetben végezzük el, olyan szuvas, extra mértékben roncsolt fogaknál, ahol a gyökérkezelés már nem segít. Természetesen eddig a pontig hosszú út vezet, és menet közben számtalan lehetőség lenne a kezelésre, de a halogatás, valamint a sokakat érintő odontofóbia – vagyis a fogorvostól való félelem – miatt előfordul, hogy végül a fogeltávolítást kell választanunk.

A FOGHÚZÁST TELJESEN FÁJDALOMMENTESEN VÉGEZZÜK, ÉS CSAK A LEGVÉGSŐ ESETBEN ALKALMAZZUK

A szuvasodás mellett egyéb okok is közrejátszhatnak abban, hogy ki kell húzni egy adott fogat. Léteznek olyan tényezők, amiket nem befolyásolhat, például a szám feletti fogakat, vagy azt, ha egy fog nem képes előtörni. De akár esztétikai megfontolások miatt is sor kerülhet húzásra, többek között a fogszabályozás sikerességének érdekében, vagy ha a gyökérkezelés nem vezet eredményre. És hogy miért nem kell tartanod a beavatkozástól? Azért, mert:

• teljesen fájdalommentesen, a megfelelő szaktudás birtokában végezzük a foghúzást;
  • a leghatékonyabb érzéstelenítőket használjuk (Lidocain, Ultracain vagy Septanest), hogy ne érezz semmit a beavatkozás során;
  • mindent részletesen elmagyarázunk, így pontosan tudni fogja, hogy mi történik Önnel;
  • ha mégis tapasztal valamilyen kellemetlenséget, akkor újabb érzéstelenítőt adunk;
  • a műtét után pontosan elmondjuk az otthoni teendőket, hogy komplikációmentes és gyors legyen a gyógyulás.

Ha a fogmegtartó kezelések már nem működnek, és elkerülhetetlenné válik a foghúzás, akkor érdemes minél előbb túlesni rajta. Hiszen miért élnél együtt a kínzó fájdalommal, ha a modern eszközöknek és eljárásoknak köszönhetően viszonylag egyszerűen megszabadulhat tőle? Arról nem is beszélve, hogy egy hosszabb időn át fennálló gyulladás az egész szervezetedre hatással lehet, és olyan változatos tüneteket okozhat, mint az ízületi és bőrproblémák stb.

Rendelőnkben az alábbi protokoll szerint végezzük a foghúzást:

➡ röntgent készítünk a beteg fogról, és felállítjuk a diagnózist;
➡ érzéstelenítjük a kezelendő területet, majd néhány perc várakozás után ellenőrizzük, hogy a szer megfelelően kifejtette-e a hatását;
➡ különféle fogók, illetve egyéb eszközök segítéségével eltávolítjuk a fogat és a fog gyökerét;
➡ kitisztítjuk a sebet, illetve amennyiben szükséges, össze is varrjuk;
➡ hasznos tanácsokkal látunk el a gyógyulás idejére.

Súlyosabb esetben a fog, illetve a foggyökér eltávolításához szájsebészeti beavatkozásra lehet szükség, de ettől sem kell tartania, hiszen ugyanazzal a körültekintéssel járunk majd el, mint a foghúzás során.

Legyen Önnek is tökéletes mosolya!

Jelentkezzen be online egyszerűen!

Kollégánk  a bejelentkezést követő 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot!